REBECCA RYDBERG

-.- | 2009-01-18, 20:09:55

klockan ringde 06.45 -.-
buuhuu va tidigt det var
gick bara upp och käka lite sen skjtusa pappa mig och ronniei till bessemer
så hade vi semifinal, de var mot huge..
vi förlora med 3-1 , och de är klart man förlorar om man rullar på samma personer hela tiden
dom blir ju trött, så aa som ni säkert redan visste så blev jag och fem st till bänkad..
så fick ja fucking gult kort också hatarden där domaren
han ska skjutas !!!
äckeläckeläckeläckeläckel


aja jag blev ledsen som vanligt så gick och satt mig hos dadie
innan matchen va slut, så gick jag inte ner och tacka efter heller ..
började ju tycka fotboll va kul igen och tycka de va tråkigt att sluta efter sommaren
men nu kör jag och matilda träningsfree vecka
de verkar ju liksom inte vilja ha med oss ändå
först fick vi inte spela mot stensätra
sen så fick vi spela 5 min på semifinalen
tack för att ni bekräftar ens dåliga självförtroeende ;)
men nu tycker jag ni kan ta och berätta innan matcherna att ni toppar
eftersom alla utom dom som får spela märker hur ni vill
ni vill inte ha många tjejer som spelar utan ni vill ha bra
ni vill inte att vi ska fortsätta utan ni vill vinna
då kan ni berätta det innan så man slipper komma dit och tro att man får spela semifinal!!
och nu visar säkert nån dotter till en tränare de här inlägget för dom
fine do it ,
aja nu ska vi inte lacka mer , men men


efter matchen åkte jag hem dirr, duscha fixa mig snabbt
sen tog jag bussen till bessemer
för börja bråka med mamam och vägra säga förlåt
och då vägra pappa skjutsa mig ..
men men glömde både busskortet och deltagarkortet hemma
så gjorde av med skapligt mkt pengar..
vi kolla på  saiks kvartsfinal , dom förlora :/ men men :)
sen åkte jag och matilda med kingens morfar te jv :)
så kolla vi på flickor 16 finalen
stensätra vann, grattisgrattis :)
sen så blev jag kvar där ifrån 12 - 17 , skapligt jobbigt x)
jag och mattias missade precis fem bussen
den backa som vanligt ut när vi kom x)
men men vi gick hem , sen stod vi utanför mig like always ;)
och snacka i en timme , haha frös skapligt mkt
men men sen gick jag in och käka en macka


nu ska jag skriva lite på so:n , lära mig lite ord på spanska -.-
sen blire tv:n och sova !
och matildaälskling, hur var det vi sa?
rusa inte upp dig darling ;) loooveuu

pusspusslove

Kommentarer
Kommentarer

Trackback