REBECCA RYDBERG

badluck | 2009-02-21, 23:31:36


godkvällallihopa :)
ligger i min säng och dricker vatten och äter en frukt :)
skulle de ha varit , men nu är de så att jag äter kex choklad och dricker lättdryck
hihifuskar med dieten :)
menmen idag har det inte varit en bra dag..
david skjutsade sanna mig och mattias till bussen
den va full så vi fick stå hela vägen -.-
när vi kom fram gick sanna iväg och vi hoppa på nästa buss till läkerol
så gick ture parling höken andre och mattias in på difläktarn och de va efter de min otur kom -.-

först så kom ja inte in med mitt fri kort för de va slutsålt då fick man inte användade-.-
sen skulle ja köpa ståbiljett så fanns de 3 kvar men dom köpte killarnaframför mig ...
så jäklasurt, men sen kom pappa ut med en logebiljett som hans kompis hade över
tack gode gud,annars hade jag inte kommit in x)
ajaa sen var de galler runt difgrejen så kom inte till killarna på nå sätt

så ja stod själv första perioden,sen i pausen gick jag och snacka med sebastian
sen stod ja själv i andra, lite med fanny hihi
sen i tredje gickjag till pappa så fixa han in mig så ja fick sitta i en loge
fyfan vilken cpdag, och schysst av dom att byta sina biljetter tkr ja ..
nejusch, och som toppen på de hela så förlora dif..
inge slutspel för oss nu , helvete !

så sura på dom, så åkte jag hem med pappa
vi släppte av martin och hämtade sanna på sammagång
så åkte vi och hämta mat och käka :)
sen blev de melodiefestivalen, hihi sanna tyckte inte om det :)
men hon e guld somtitta för min skull(A)
sen checka vi hotchick, hihi så rolig
men hon åkte hem för ett tag sen så nu skajag sova tror jag
vilken jäkla skit dag deblev :o men min sunshine gjorde kvällen bättre :)
aja förlåt för långt inlägg och pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback