REBECCA RYDBERG

sunshine | 2009-02-20, 18:40:34

and i'm back , idag har det inte varit nå sura miner :)
började med lite skratt åt ullaaaaa med classon som varje fredag :)
sen så resten av dagen tillbringade jag medd min sunshine sannie :)
så va det sista gången på streetdance idag :o
men de va skit roligt vi fick hitta på en egen åtta :)
i olika grupper , så bestämde jag hela dansen i båda grupperna x)
ehhehe aja sen var det asgood lunch ,surprised :)
och innan engelskan idag så va oscarrahmström klant
så han hoppa in i fönstret x) så gick det sönder och han fick glas i axeln
eller nåsånt , så han fick sy 4 stygn stackarn:o
haha men lite klant va ha ju också så :)
nu skriver jag långt :o
men aa när jag kom hem så fick ja en bok av mammi
egogirl , ska börja läsa den snart verkar bra :)
vill dock inte bli lika stort fan av henne som matilda x)
hehe men men nyss käkat kinamat, muuumms .
ikväll blir det bara ta de lugnt och titta på let's dance med my love
pusspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback