REBECCA RYDBERG

parrrtie | 2009-02-23, 23:45:24



yes tog halv tre bussen in till valbo med bästaen
hon köpte en jätte gulligkofta och ett linne som ja är avis på (A)
sen köpte jag en mascara en bh och ett par skor :)
riktigt nöjd med skorna, men som mamma sa dom kommer bara va vita en dag..
hehe nu vill jag bara ha en snygg jacka och en vit adidasväska ,
letar och letar efter väskan men hittar den inte , hojta till om ni hittar en !
det är en vit väska så stor de adidas stort med svart text, så är de axelband på den :)
hehe jaja mamma skjutsade hem oss från valbo :)
så svängde vi förbi josskie och hämta hjälm
för imorgon ska jag och bästaen till kungsberg, hihi tagga :)
men sen släppte vi av sanna och begav oss hem
jag börja fix inför festen ,för mattias fick följa med så fick båda delarna (A)
seggöken va så seg så vi kom väl iväg runt sju , hämta upp andre på vägen
sen så vare full fart hela kvällen, vi åkte hem typ elva
och nu sitter jag och mår asilla, kan bero på att en liten skitunge spydde
och jag lära torka , och jag tål verkligen inte lukten av de så aa
men ska ta en dusch nu och sen gå och lägga mig
de bär av till kungsbrg redan halv tio imorogn , uscha !
men men kommer bli skönt och äntligen få åka lite  skidor :)
+ lite mer tid med sannniegirl !
hihi pusspusslove

sötan fick i sig lite mkt (A)
(gammaltkort)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback