REBECCA RYDBERG

loveit | 2009-02-24, 16:58:34

tjulellelu
kom precis hem från kungsberg , har varit en toppen dag :)
skönt väder , inge kallt och bara fått umgåtts med bästaen :)
däremot så har jag hört för mycket om viktoria och daniel
visst de är nice och coolt men vafan tv ,radio överallt lite överdrivet?!
mamma sitter klistrad framför tv:n x) vafan hehe
men men i kungsberg så åkte jag snowboard ett tag hehe
jag och sanna böt :) sjukt jäkla roligt att åka det :)
sen så när vi fika så fick jag sms av nomi , synd att jag inte var hemma.
hade varit gott med en liten semla :)
hihi men men efter de så åkte jag och sanna med mattias oliver och erik
trevligttrevligt, men sen försvann dom så vi åkte själva igen :D
åkte hem runt kvart i fyra
 och nu har jag precis druckit varm choklad :)
ska strax  byta om och sen ta en promenix till dansen.
dubbeldans idag, men utan maja kommer de bli tröök..
men sen efter dansen blire mys med älskling och titta på andra avenyn :)
hehe jaja nu kommer de bilder från dagen
pusspusslove




Kommentarer
Kommentarer

Trackback