REBECCA RYDBERG

jag är inte du | 2009-02-22, 19:46:52



idag har det varit en riktigt chilldag verkligen varit skönt.
inte gjort någonting, bara tittat på filmer och aa :)
haha inte ofta man är ensam heller :)
men först tittade ja klart på kungfupanda, haha asbra!
sen några onetreehill och greveholm avsnitt
och sen nu kollade ja precis klart på crossroads
ooh lite tårar man fällde :') och nu sitter jag och lyssnar på lite låtar av brtiney spears
hihi ja e lite halvgalen med min musiksmak ibland menmen:)
var och köpte godis idag, första gången ja köpte lösgodis sen en vecka efter nyår
haha bra gjort av mig tycker ja! :)
ikväll blire checka beck - advokaten och käka mer candy :)
sen ringa joacim tror ja, längesen nu igen !
tomorrow blire först sova LÄNGE , sen valbo med bästaen :)
har dock inge pengar, så kommer bli sorgligt att åka dit , hehe
men men sen på kvällen vet ja inte om jag ska gå på dansen
eller om jag ska på parttie fårla se
men nu ska jag bädda ner mig i soffan igen
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback