REBECCA RYDBERG

GRATTIS EMMA KINGDAHL | 2009-02-18, 21:08:41



guud vad jag har tröttnat på att skriva blogg alltså , haha men ändå så fortsätter man .o
aja hade matteprov i skolan idag , var abrakadabra svårt men tror ( hoppas) på att jag fick G iallafall
det var nåra st som fick ig, och de brukar inte va nån som får det så ett svårt prov var de allt
men men jag håller tummarna :)
på idrotten var det fotboll vs plintfotboll
jag hamnade i ''dreamteam'' som vivi så fint uttryckte det
men jag och emil börja bråka så han böt lag och jag gick därifrån x)
så vivi och mattias fick spela själva :D
haha så kom susanne och snacka med mig som vanligt
och jag har ''samarbetssvårigheter'' vilket jag nog håller med om !
men nu har jag redan skrivit långt så ska runda av
men idag har jag sovit lite hur skönt som helst, sen hade mamma köpt nå knas mat :s
typ viktväktar mat så käkade de, riktigt gott faktsikt :)
hehe men sen har jag bara kollat tv och läst en timme so typ
ska fortsätta med lite so fram till tio sen ska jag sova :)
aa soprov i morogn så sagt, wish me luck ;)


justia !

GRATTTTTTTIS ÄLSKLING 16 ÅR :)

Kommentarer
Kommentarer

EMMMA

TACK BABY ::D <3

2009-02-22 @ 10:45:14
URL: http://kingdahl.blogg.se/
Trackback