REBECCA RYDBERG

DJURGÅRDEN <3 | 2009-02-21, 10:07:14



ja kvällen igår med älskling blev mysig som vanligt :)
tittade på let' dance och pratade massa, vilket behövdes
vari en lite halvjobbig vecka tycker ja, men men :)
skönt och få ha han för sig själv lite på helgerna (A)
men men han tog 01.20 bussen hem och jag somna som vanligt direkt :)
i morse drog pappa upp mig klockan 09.00 (?)
han hade gjort enligt han frukostbuffe , hahah lite go är han ibland :)
så vi satt och snacka semester och om jag ska jobba i sommar.
vet inte om jag orkar jobba:o + så vet ja inte om jag ska jobba i gävle eller sandviken..
hmm får klura på det där lite :)

sen semester, vi funderar på turkiet bulgarien eller cypern :)
jag håller på cypern ja:)
sen så till den bästa delen !
jag ska få hoppa fallskärm med maja :o ååh redan nervös:o
men måste betala själv men vafan fyfan va roligt !!
hihi jaja håller tummarna för att det blir av :)

idag blir det hockey med grabbarna, nicenice:)
brynä-djurgården, och vi ska KROSSSA !!
så jäkla taggad så aa :D
hihi tar halv tre bussen in , och då ska nog sanna med på bussen :)
hon skulle dit och göra nå, hihi
sen efter matchen ska jag va med sannababy , aslänge sen :o
vi ska mysa och titta på melodiefestivalen:)
den här dagen blir inge mer än perfa de :)
aja nu ska jag hoppa in i duschen sen läsa min nya bok :)
egogirl , av carolina gynning
mmmmmmm , pusspusslove :)

Kommentarer
Kommentarer

Trackback