REBECCA RYDBERG

ÅLAND | 2009-02-26, 21:35:19

halllå igen ! :)
kryssningen var sjukt rolig ! :)
bussen gick från rece elva, jag och ronja slog på oth på en gång :)
så checka vi de fram till tierp, där stanna alla och käka.
ja tyckte dock de såg så tattigt ut så ja käka mig mätt på bananer i bussen (a)
sen åkte vi vidare, så kom vi fram till stockholm runt tre.
båten gick inte förens sex så jag och ronja begav oss till stan
kikade i lite affärer, hittade ett köpcentrum med bara märkeskläder
(heaven för mig ) + att det var 50 % på typ allt ..
nackdel att jag dock inte hade varken pengar eller mamma med mig ..
hehe men men gick tillbaka till terminalen runt fem.

våra hytter var på våning 10 näst högst upp , asskönt :)
jag och ronja stökade ner våran hytt direkt x)
men vi böt om och fixade oss till middagen :)
min outfit blev min mörkblåa klänning, skolavslutningsskorna och hudfärgade strumpbyxor.
efter middagen tyckte jag att jag såg för ''uppklädd'' ut
så sprang ner i hytten och bytte tills vi skulle dansa.
för runt åtta så vare dansskola haha jag och ronja var kunglig (H)

sen efter det blev de massa drinkdrickande och dans !
sen så fick vi för oss att skämma ut oss genom att sjunga karioke
haha så vi sjöng bryan adams - everything i do , i do it for you
det vet lite smått pinsamt men ändå sjukt roligt :)
sen fortsatte vi kvällen med dans och skratt :)
sen så gick alla och la sig runt två och jag satt ute och snacka med mattias i typ 3 timmar
hehe lite dyrt kanske ,eftersom vi va på finskt vatten -.- men men :)
ronja smög in på 18års klubben och var där hela kvällen

så somnade jag runt halv fyra, men sen vid fem kommer ungen in med två killar..
så väcker dom mig, drar upp mig också följer vi med till deras hytt
men sen så gick vi tillbaka till våran och dom följde efter.
så la vi oss och titta på the nootebook och jag somnade dirr
men ena killen låg och viska i örat på mig hela tiden, lite irriterande ?!
aja han var ju rolig iallafall, haha bild på miffot kommer nedanför ! :)

blev ett lång inlägg men vafan !
kom i land halv fyra idag, bussen gick fyra
jag och ronja sov enda från stockholm till tierp
sen va jag vaken till sandviken.
nu är jag så trött så jag ska sova..
+ att jag är sjuk och det är inte roligt !
men men resan var verkligen toppen !
och mina inköp blev en svart fredperry väska, svarta converse och en vit fredperry tröja :)
men nu ska jag bege mig till sängen :)
imorogn ska jag va med älskling, saknat han massa på bara två dagar (A)
också får jag ju inte glömma att jag saknat min bästaen !
som dissa min frulle imorogn :( <333333
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback