REBECCA RYDBERG

i feel it | 2009-12-23, 10:25:39



nej men här var det dött..
kanske för att den här bloggen ser så jäkla tråkigt ut så ja orkar inte skriva..
ska ta tag i det efter juuuuuul!
ja senast jag skrev va i söndags, men det har inte hänt så värst mkt
blev julbak med älskling i måndags, mina blev goda men han brände ju upp alla pepparkakor haha
kolsvarta x), men men hihi på kvällen åkte vi ner på stan "julnatta" typ ingen där, och vi bara kika runt lite.
sen åkte vi hem till han, gjorde hans läxa haha sen somnade jag.
så igår var det julavslutning, helt ok . sen åkte vi hem till mig och sov ett tag hehe
och sen tog vi bussen in till valbo, träffa felicia, länge sen !
kika runt där väldigt länge, sen åkte vi till gävle en snabbis och köpte de sista julklapparna!
sen åkte vi med mami hem , kikade lite på tv och slog in paket sen åkte han hem.
nu lär ja börja fixa mig ska till jobbet, och älskling åker till sundsvall idag, buhu .
aja pussss



Kommentarer
Kommentarer

Trackback