REBECCA RYDBERG

helt enkelt | 2009-12-20, 21:53:20



hallå :)
haft en supermysig helg med älskling :)
igår när han kom hit så fick jag min födelsedags present :)
gullungen gav mig först en ros och sen en spabehandling ! :)
så sjukt glad och jag behöver det för min rygg vilken han visste och ja det är bara för gulligt:)
men ja till resten av kvällen :) vi tog halv sju bussen in till gävle så käkade vi på heltenkelt
supermysigt och jätte gott :) sen gick på bio , luftslottet som sprängdes.
inte den bästa men bättre än tvåan tycker jag !!
idag blev de ut på en vinterpromenad med milla,inkl mycket slängades ner i snön...
så va skapligt kall och blöt när vi kom in , men då mös vi ner framför brasan och tv:n :)
sen kikade vi på ps i love you .
varit en grymt mysig helg, och snart är det äntligen lov!
fotografering imorgon, betyder att ja inte kan jobba ... men men
pussssss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback