REBECCA RYDBERG

090828 | 2009-08-28, 16:59:08



ja sorry för att jag inte har uppdaterat på ett tag då:)
inte för att jag har så där grymt många besökare längre .. men :)
har satt igång med målningen iallafall, måla igår och i förrgår.
så alla möbler är svarta , ångrar att ja ggjorde det x) på tok för emo :)
men men :) igår fick jag träffa min älskling iallafall:)
hoppade dock över två danser men får ta igen det sen :)
idag har ja gått åtta till halv fyra, typ längsta dagen..
plus att ja tappade bort mina nycklar så fick gå hem, suuger
men aa tänkte inte bara klaga i det här inlägget även om allt är skit nu :)
haha men men taggad tills imorgon kan jag tala om att jag är ! :)
så såklart tills ikväll :) ska hem till sanna och fira henne linnea och evelina :)
blir säkert trevligt:) ska dit om två timmar så nu ska jag sova en stund
sen fixa, have a nice day
++ gratttis moa & anton ! :)
Kommentarer
Kommentarer

moa wikstrand haha

hihi tack :D om du menar mig (a)

2009-08-30 @ 19:37:42
Trackback