REBECCA RYDBERG

090828 | 2009-08-28, 23:54:33




soet får stå för den enda bilden ikväll :)



tjalalla
mitt humöör var som sagt ej on the top men det lyckades ändras:)
tog sju bussen upp till sanna så lat som jag är (A) hhehe såå kom ja dit och det var kaos
alltid kaos :D men men allt löste sig och vi fick supergoda pizzor och underbara tårtor :)
så man blev lite mätt kanske :) hmm aa sen så blev det så klart nästan bara prat om gymnasiet.
och alla skulle överrösta alla så man skrek sig igenom middagen:)
hehe sen blev det mycket prat och sång i vardagsrummet så min röst is gone for now.
aja nu skriver jag bara strunt men det var en väldigt trevligt kväll :)
imorgon ska jag först upp och måla det sista på möblerna sen är dom klar :D
så på söndag blire nog och köpa färg till väggarna:)
och sen blire fixx till insparken, taggga :)
goooodnight :)<3
Kommentarer
Kommentarer

Trackback