REBECCA RYDBERG

090826 | 2009-08-26, 15:36:08




hallå:)
precis kommit hem från en otroligt skön skoldag.
började med spanska, man fick söka sin tvilling andre blev min , cooolt (H)
sen fick vi sitta vid datorn, assköönt. dock så har vi ett prov imorgn :o taggar inte..
sedan så hade vi svenska, hade två prov båda gick otroligt dålig :s
sen kom skolsköterskan och vi fcik fyllla i nå och sen fick vi reda på basgrupperna.
min äger , louise andre & bee :) tyvärr bestämde vi att vi bara skulle ha dom till jul. fan ! :) haha
aja sen blev det cykla hem i regnet, gud vad det har regnat idag:o
och jag är grymt trött så jagskippar dansen idag, ska skriva lite på historian
och sen faktsikt sova lite hade jag tänkt. så måla såklart:)
och galet men jag saknar älskling, fast jag såg han i typ förrgår (A)
hehe psspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback