REBECCA RYDBERG

090824 | 2009-08-24, 22:59:08





godkväll :)
idag tog jag det lugnt , satt vid datorn och fixa lite med bilder och så.
sen käka jag och åkte iväg pådans, vi va 6 stycken på show fortsättning
de ägde men man lär va minst 8 så jag hoppas vi får in två st till och inga fler :o
vi dansar till britney spears haha äggeeeer.
andra dansen, show övad var vi lite fler och den var inte lika rolig men den duger:)
så har alltså dansat två timmar idag och gud vad jag har saknat det :)
men men orkar inte skriva en novell i varje inlägg så ska avrunda:)
kom hem halv nio, käka och läste lite företagsekonomi, faktsik intressant:)
sen så runt nio tog ja och emma en promenixx , förbi maxi och handla lite.
sen hem igen, kom inrunt tio och då ringde jag syster som kom hem sju idag
varit i cypern och allt hon sa i telefon var: REBECCA DU MÅSTE ÅKA TILL CYPERN DU VERKLIGEN MÅSTE!!!
så hör man lillen i bakrunden: NEJ REBECCA DET GER DU FAN I !!
haha :) söttsött, men cypern låter nice :)
nu ska jag sova ,börjar åtta imorogn ... blacsh
pusspuss


Kommentarer
Kommentarer

Trackback