REBECCA RYDBERG

090821 | 2009-08-22, 00:11:03




godnatt typ ..
idag var det första skoldagen :)
började med att få se klassrum, prata om allt möjligt och fylla ien massa papper.
sen kom tvåorna in och vi fick liten rundtur, körde lite lekar och så där då .
 så pratade vi väl mest om linjen och bestämde lite olika saker
jag är elevråd, hur coolt är inte det ? eller så inte :)
men aa slutade runt ett då åkte jag med evve till dollar.
så åkte jag hem och ''städa'' och mattias följde med in .
han åkte hem runt halv fyra och då åkte jag till bussen och mötte jossan
åkte till gävle,  köpte en tröja för min presentkort på carlings äntligen ! :)
tog en cheeseburgare och milkshake på donken och mötte raddum.
sen gick vi till bussen och jossan åkte på match :)
skynda mig hem och böt om så fick ja skjuts till matilda av daddie :)
kom dit och käka lite tacos prata och så :)
sen såg vi typ på rolemodels , asbra x)
runt elva begav vi oss hem i högklackat och kort kjol (Y)(Y)(Y)
imorgon bär det av till stockholm med la famila + älskling :)
grönalund och sen sova kvar, blir mys .
ska möta upp en gammal kompis från avesta också :) blire great :)
nu ska jag sova, pusspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback