REBECCA RYDBERG

090818 | 2009-08-18, 15:04:10




idag är det sista dagen på sommarlovet, vilket känns helt sjukt !
det har gått alldelles för fort och känns som jag inte hunnit gjort något vettigt.
idag åkte jag på att jobba ett tag sög , men kom hem för ett tag sen.
lagade mat till bror och mig, köttbullar och stuvade makaroner muuums :)
nu ligger jag i sängen och tänker lite på vad jag ska ha på mig imorgon och vad jag ska packa och lite så.
vi ska ju som sagt till jägarstugan med nya klassen direkt , nervöst kan jag tala om !
också fick ja reda på nu att det typ ligger 40 min härifrån så då behöver man ju en busskompis också (A)
parling känn dig tvingad:) hihi
aja nu ska jag kika lite på möbler jag tror att jag ska köpa , sen blire packa
ikväll är det ju sista kvällen och eftersom man ska upp tidigt imorgn så kör jag på en innekväll.
får bli lite hårinpackning, ansiktsmask kanske och nå sånt :)
pusspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback