REBECCA RYDBERG

090818 | 2009-08-18, 21:44:25



hallllåååå :)
idag har det varit en otroligt tråkig dag för att vara sista dagen på sommarlovet men aja
åkte och käka med mamma runt sex, sen ner på maxi och köpte goodis :)
träffade en som ska gå i min klass och när ja heja på henne och mamma fråga vem de va så kändes de lite konstigt och säga att hon ska gå i min klass haha :)
kommer verkligen sakna 9b, men det här kommer nog bli grymt roligt:)
efter maxi hämta pappa mig så åkte vi och skulle kolla på färg.
men har inte bestämt om jag ska måla om mitt eller tapetsera om mamma och pappas och flytta in där.
fårla se hure blir, lutar dock åt att behålla mitt rum :)
vi köpte iallafall grundfärger och lackfärg till möblerna.
ska måla fyra möbler svarta, kommer bli asnice:)
så nu lär ja ner och städa allting, för allt lär ut när ja ska måla:)
aja runt sju fick ja besök av oliver,tajten och jonas också dom stanna dock inte så länge :)
haha men men nu ska jag packa det sista och städa rummet:)
alltså jägarstugan imorogn, så skriver på torsdag igen :)
nås på mobilen pusspuss


i will miss it !


Kommentarer
Kommentarer

Trackback