REBECCA RYDBERG

what is missing in my life | 2009-04-22, 07:23:04



gårdagen var väldigt stressig kände jag
börja med att lämna pengar hos amalia , blev kvar där och prata en stund
sen cykla ja till maja, så åkte vi vidare till första dansen
den gick inge bra, kan inte hela och dansuppvisning på söndag yes haha ! ;)
vi gick en kvart tidigare därifrån så fixa vi och böt om sen skynda vi oss till folketshus
där var det mycket folk, älskar att träffa folk och där var ju nästan alla så jag tyckte det var roligt:)
så blev de massa dansande också haha, trodde jag aldrig någon skulle göra men dansgolvet var ju fullt :b
runt kvart över åtta drog vi från skoldansen till våran andra dans, ragga haha
var med och dansa typ tre gånger, sen kände vi att vi kunde de så vi åkte tillbaka till folket hus
så blev jag kvar där till strax efter halvtio, sen blev de hemcyklande med anders,mattias och max.
slockna typ direkt när jag kom uscha va trött jag var:)
och nu har jag typ panik, känns som jag inte kommer hinna plugga till allt som behövs..
men pappa kommer hem tidigt och hjälper mig med matten idag iallafall , kan behövas:o
sen blire lite biologiplugg också och sen träning, yay vilken dag ...
men måste ta tag i svenskan också ... orkar inte orkar inte orkar inte...
aja nu ska jag fixa mig sen iväg till skolan pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback