REBECCA RYDBERG

tänk alla gånger | 2009-04-24, 07:06:22



hatar min blogg,inläggen sparas i utkast när jag trycker på publicera:o
aja igår var det nationella i matte, kändes som att det gick bra men de gjorde det tydligen inte x)
sen så hade vi bara en lektion, för på matten så ville alla kolla på innebandyn så vi åkte dit:)
murgårn vann ofc, och jag blev kvar på jernvallen lite efter, snacka med jossan vilket inte händer så ofta:)
så cykla jag hem med henne och magnus.
när jag kom hem så åkte jag och mamma direkt till valbo
nya cubus hade öppnat, 25% på typ allt ihih asbra:)
köpte  två tubtop linnen, en typ kofta och två tights:)
sen hitta jag två snygga bikini men såklart så kan jag inte ha dom :o
sen fanns de ärassnygg scarf också :) fårla se om jag köper den idag kanske:)
men iallafall, sen hitta jag en klänning på gina och en på sisters och såklart så var båda förstora..
men ska kanske köpa den på gina ändå, man borde kunna göra nå åt den haha :)
aja sen fika vi och sen blev de att hämta min mobil, dom kunde inte laga den så ja fick en sprojlans ny
prick lika dan men ändå en ny :) hiih
när jag kom hem så baka jag åt martin, skulle ha med sig till skolan
och så klart blev de kokostosca (a) , fast nu är ja riktit trött på dom faktiskt::o
aja lär skynda mig nu , blev inge modevisning igår hade huvudvärk..
+ att jag kände att de va länge sen jag var med älskling ,så var med han istället:)
nu ska jag sminka mig och sen fixa håret, idag har vi bara två lektioner , sköönt ! :)
sen blire valbo/gävle + att träna dans med maja :)
 pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback