REBECCA RYDBERG

frågan på livet | 2009-04-29, 21:49:32




godkväll :)
jag har precis tagit den värsta duschen i mitt liv haha
bränn märke på armbågen, skrapsår/brännmärkebn på knän,höft och lår
det sved lite va :o
aja inte blivit nå pluggande idag heller, de är typ sen jag fick reda på att ja kom in som ja inte orkar bry mig
men lär väl försöka , blir inge avesta på fredag för jag lär göra svenska och plugga spanska ...
tyvär då , men om ja hade pluggat igår och idag så hade ja kunna men men
träning idag, va superkul att se felicia man kan inte tro att hon inte har spelat :) faktiskt haha
sen så va de härligt att få träffa emmizzz igen , <3
träningen var kul , va trevligt att ta cykeltur med vivi fram och tillbaka:)
nu börjar jag faktiskt bli lite taggad tills imorgon:)
ska in till valbo/gävle imorgon efter skolan, lär hitta nå och ha på mig :)
sen blire grilmys hos cecilia och sen vidare till ture och träffa lite mer folk:)
jag och sanna kör noo alcohåålic vi ska köra fruktsoda och sån där cool röd eller lila sak (a) hihi
nu ska jag uppdatera min bilddagbok lite , hehe pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback