REBECCA RYDBERG

the fear | 2009-04-22, 15:30:29




hejdär :)
idag vare väl knappast roligt i skolan.
börja med att vi bestämde om avslutningströjona
de ska stå : det här är ingen avslutnings tröja utan en keps, eller nått sånt :b
förstår inte det roliga men :) blev vitt tryckt sen en grå tröja för min del, men ångrar mig fortfarande lite :) hehe
annars så rulla dagen på, lite smått tråkigt utan sannie och matilda men :)
massage på idrotten hoho ja kung jag var (a)
nu har jag precis smällt i mig tre mackor, maten vågade man inte ens smaka på och jag har typ magknip nu..
sitter och läser lite biologi, men snart kommer pappa hem och då blire plugga matttttteee.
nationella imorogn, så nervös...
men aja hinner väl inte sitta vid datorn innan tio, blir plugg hela dagen sen en tupplur och sen träning ikväll
ska byta tillbaka header nu iallfall :D
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Anonym

ba såru vet valde du mörkblå ._. haha !

2009-04-22 @ 19:38:30
URL: http://josefyne.devote.se

Anonym

haha gjorde jag inte alls josskie ;)

2009-04-23 @ 11:25:12
Trackback