REBECCA RYDBERG

superhero | 2009-04-28, 23:26:51




ooh nu har jag typ tändstickor för att hålla ögonen öpppna....
imorse kunde jag inte cykla till skolan nycklarna är borta, så mattias fick skjutsa mig
vi kom försent , fick uppskrivning. sen rulla dagen på
hade hemkunskapsprov, gick asdåligt:o
sen åkte jag till sjukgymnast, fick massa övningar och så
jag var för rörlig för min styrka, de va mitt problem hahah lol
efter de besöket blev de donken med daddie
sen tillbaka till skolan. hitta inte mina nycklar jäkla skit:o
men men åkte tilll sanna efter skolan, så satt vi och sydde i flera timmar
skit jobbigt, men åkte fröån henne runt sju, hem och slängde i mig mat

sen skjutsa pappa mig till bussen, tog halv åtta bussen in till gävle

hade dansträning, de kommer nog bli ganska kul på lördag

dock ska jag va i gävle klockan tio, blää !

aja nu har jag bestämt va jag ska vara imorgon, batgirl/batwoman -.-

såå tråkigt men vafan bättre de än att inte va något alls :D

ska måla mask på bilden, måla halvarmarna röda som handskar

sen låna en svart kjol av camilla och ha ett svart linne med batman märke på haha

mantel och skor de bir morgondagens problem,

nu ska jag kika klart på christine hihi sen sova

fotbollstärning imorogn, fliiisan ska träna värt att se:)

haha pusspusslove 

Kommentarer
Kommentarer

Trackback