REBECCA RYDBERG

so sick | 2009-04-26, 02:08:01



för att dra helgen lite snabbt innan jag somnar då :)
i fredags åkte jag och maja in til valbo runt halv två
skulle va där en timme men de blevmer än 3 timmar -.-
vi tappa humöret , lacka lite på varann och sen lugna vi oss med en glass så blev de bra igen :)
haha jag fynda en väska,flätat hårband,bikini,två linnen och ett par tights :)
efter valbo blev de hem till maja och träna dans, men ingen orka så jag ska inte va med på show
(uppvisning imoorogn :o)
aja åkte hem runt halv sju, käka fläskfile och pommes muuums
sen blev de fixx och sen åkte jag till mattias, vi tog en promenix till evve
jag prova jacka, får se om jah köper den eller någon annan :)
sen gick vi tillbaka till han så blev jag kvar där till typ ett
och på vägen hem hände världens läskigaste sak, orkar inte berätta:o
men matilda vet ,och bästaen ska få veta för hon är den som förstår de läskiga i de :o
hehe aja idag blev de uppstigning tidigt, åkte till ockelbo rutn halv nio
träningsläger, vi va ute i buschen(HEHE) hade 4 timmars träning, var död efter
sen hade vi fruktstund(a) lekar, massa mat och sen låg vi mest och stekte:)
kanske va minst 30 grader där, karin stackarn brände sönder sig x)
hon ser riktigt rolig ut kan jag tala om för er :)
haha bilder kommer senare i veckan
vi ''danstjejer'' åkte hem runt  halv tio, så när jag kommer hem äre folk där
då har martin vurpa och kom inte upp själv så linus pappa kom hahha lol
skratta lite åt han :) sen kom jonas max och mattias hit, blev lite filmtittande
sen sov jag en stund och sen åkte dom hem.
har varit runt folk hela tiden känner ja, hann inte innanför dörren från ockelbo innan dom kom hehe
aja nu ska jag sova ,dansuppvisning imorgon, ska upp åtta :'(
sånt är livet, pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback