REBECCA RYDBERG

so sick of everything how long time will it take this time? | 2009-04-20, 15:24:21



shulellleu
försov mig idag till åtta, så skyndade mjg och kom till skolan kvart i nio
hade biologi trååkigt, sen fick man reda på gymnasieval dock så orka ja inte stå i kön hehe
sen hade vi salsa på spanskan, haha så jäkla roligt jag och mange var kung :)
sedan typ en halvtimme efter så hade vi dans igen, pardans haha
även där var jag mange och rahm kung , hihi körde tre på bugg:)
blev lite segt att köra dans i två timmar +  timmen innan men stod väl ut :)
direkt när jag kom hem blev de på med stor t-shirt och kjol, av med alla tajta kläder
lökade sööööönder ! :)
så nu sitter jag med ett glassaft med is + kokostosca hihih
nu ska jag läsa hemkunskap, sen börja på en uppsats om kääääärek ;)
dans ikväll sen checka hammarby-dif på televison :)
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

isa

kokostosca muuummmmms :)!!!!

2009-04-20 @ 16:00:37
URL: http://bbelo.blogg.se/

rebecca

haha ja grrrrrr :)

2009-04-20 @ 17:02:01
Trackback