REBECCA RYDBERG

sista april:) | 2009-04-30, 17:12:06



yes hallå hallå :)
har verkligen inte tid att skriva nu , men eftersom ja inte kommer skriva ikväll så får de bli en snabbis :)
idag kom jag och sanna nästan i tid :o riktigt bra gjort (a)
sen hade jag engelskanationella muntligt med classon och mattias.
gick asdåligt x) båda va tusen gånger bättre för de enda ja sa typ var : i agree hehe
sluta skolan ett , jag och sanna skulle ta halv två bussen in till gävle
men på rece inser vi att ja inte har nå pengar löst hehe , så vi fick ta två bussen istället
skulle bara handla för 400 men ofc så blev de för mer :o
köpte ett par jeans tight, ett tublinne och ett par skor :)
så nu har jag cirka 200kr kvar på hela månaden:o
aja blev fyra bussen hem , och justia sanna fynda ett par skor och ett linne, assnyggt:)

nu har jag precis duschat, ska börja klä på mig

sen blire sminka sig hos matilda, för ska köpa smink på maxi ( om ja får pengar avmamma)

hinner inte sminka mig nu , ska träffa brudarna sex på maxi.

så de blev inge cecilia, kom upp en sak idag och då kände ja att ja vill va med matilda bland annat :)

´men men nu lär ja kila

blir ture ikväll , när wenner kommer förbi och möter mig så rullar vi dit :)
aja pusspusslove

Kommentarer
Kommentarer

Trackback