REBECCA RYDBERG

love story | 2009-04-27, 19:18:05




oausth -.-.-.-.-.-.-.¨
har pluggat ca en timme idag
blev en promenad på en halv timme, asskönt
men sen kom cecilia och hämta en tröja så då lära ja ju gå hhem:)
så lämna tröjan, sen käka och sen en sväng till maxi
jag ska nämligen bli nyttig, och de tyckte nog pappa skulle bli kul och se
så vi åkte och köpte nyttig frukost , en bra början haha :)
iallafall när jag stod i kön så såg ja en sunshine komma
satan va jobbigt det var och träffa dig älskling,
jag kramade henne direkt, och då kom tårarna från båda håll
lilla gumman , älskar dig ! <3
blev ett väldigt kort samtal men de va nog behövligt , och sedan åkte jag hem.
klarar inte av att se henne så där , för de är alltid hon som får glad så aa..
aja orkar inte prata om de där nu känner jag.
ska snart ut och skjuta med bruur, sen  blire lite mer hemkunskap om jag orkar.
imorgon ska jag till sjukgymnasten så missar hemkunskapen, litiiie tråkigt :o
aja pusspusslove




Take my hand, I'll take the lead
And you will be safe with me
Don't be afraid, afraid to fall
You know I'll catch you threw it all

Kommentarer
Kommentarer

emma

jag älskar dig rebecca, jag behöver verkligen dig nu, du är helt underbar <3

2009-04-27 @ 21:25:36

Anonym

finns alltid här de vet du ! <3333

2009-04-28 @ 23:27:36
Trackback