REBECCA RYDBERG

kechup - ketchup | 2009-04-19, 20:52:22




gäspgäsp, sov i en timme idag sen väckte matilda mig
så gick ja upp, plocka lite i rummet sen böt jag om och cyklade till jernvallen
mötte matilda på vägen så kom lite innan andra halvlek till matchen
de va saik-högbo , bästa fick knappt spela, såg han lite på slutet men men
så de sög, men blev massa prat med bästavän istället mysmys :)
sen blev de cykla hem, sköönt med musik och bara cykla :)
nu ska jag skriva lite svenska samtidigt som jag kikar på parlamentet
sen blire nån wannabe beck grej och sen sova, dansträning imorgon haha
slipper so:n iallafall :) pusspusslove

JULIA BERG VAD HETER DET MAN VILL HA PÅ KORVEN SOM ÄR GJORT AV TOMATER?
- KECHUP
NET DET HETER KETCHUP
- KECHUP OCH SENAP !!!!!!
- VADÅ SÄGER NI JÄKOST ISTÄLLET FÖR RÄKOST?!

looolllll berg va dålig du är :)<3


ollldisch
Kommentarer
Kommentarer

Anonym

men din lilla skit de heter kechup säger jag ju! :)<333333

2009-04-19 @ 20:55:17
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/

juliaaaa

men din lilla skit de heter kechup säger jag ju :)<333333

2009-04-19 @ 20:55:57
Trackback