REBECCA RYDBERG

i will love again | 2009-04-21, 16:53:47



ppokerfacccce
hellu, idag försov jag mig inte duktigt duktigt:)
däremot så låste jag ju fast min cykel på stan igår så mattias kom förbi här och skjuta mig till stan
så hämta ja min cykel där också kom vi försent.. andra dagen irad:o
aja tror inte de blev någon uppskrivning (a) dagen har bara rullat på
hade praktisktprov på hemkunskapen, min och jonas mat smaka baajs, men efterrätten var god :)
gehe gick tidigare från fysiken skulle till''tandläkaren'' men mattias vänta på mig och orka inte cykla hem själv så :)
hehe , nu har jag precis käkat mig proppmätt, packat väskan och ska strax börja rulla mot maja
vill ni veta vilken otroligt rolig kväll jag ska ha idag ? :)
jaa de börjar med dans från 18.00 - 18.45, sen ska jag byta om och cykla till folketshus
så ska jag vara där 19.00-20.15, sen åker jag på dans igen till klockan 21.00
och sen tillbaka till folketshus till halv tio hahah
lol va dans det blir :)
men fårla se om de där dansshitte på folkethus blir nå roligt ;)
roligt och träffa folk iallfall :)
aja nu ska ja sova lite sen cykla, pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback