REBECCA RYDBERG

forever don't always stays | 2009-04-26, 17:49:00



helluu , sitter typ och torkar tårar nu..
flashback
iallfall dansuppvisning idag, var verkligen den sämsta och tråkigaste jag någonsin varit med på ..
blev inge tabbar i första, förutom att ingen höll takten på discon x)
sen emellan danserna blev de käk på american med majvooor
sedan tillbaka och snacka med alla, och köra andra föreställningen
den va rolig, på raggan börja de med att jag slog vivi så vi stod och asgarva
sen så när alla snurra så gick jag framåt hahah så roligt
då fick jag typ skrattanfall och ja :) haha
efter dansen blev de snack med alla som va där ,alla tyckte desög
ahaha håller helt med dom !!
aja nu ska jag strax börja skriva svenska ...
så blire checka en romantiskfilm ,sen skriva recension på den
pusspusslove

i know it's not easy, keep going and make me proud, you are strong
the strongest girl i know.
Kommentarer
Kommentarer

Trackback