REBECCA RYDBERG

f a e | 2009-04-27, 15:32:07

halllå:)
skola idag igen , lite lugn dag faktiskt man rusar mest upp sig på att plugga hemma men man kan ju faktiskt hänga med lite i skolan istället hehe
 men men so sista, slapp ha två timmar idag sköönt dock så tappa jag bort mina nycklar,
 så har ingen hus,cykel,skåp nyckel kännns roooligt -.- ,
rektorn fick låsa upp skåper så jag fick jackan och sen fick mattias skjutsa hem mig. får leta reda på nycklarna imorogn. nu har jag precis varit nurse, hihi martin lillebruur skrek som en galning gjorde rent hans sår,
han har vurpa på cykeln lille vän :) och ja asolsprit är väl inte de roliaste och ha på öppna sår men men :)
 efteråt så fick han lite cheesecake som plåster på såren :)
 ( plus att ja fick lite :D )
hehe aja nu ska jag plugga hemkunskap, kanske göra nå på svenskan de borde ja göra !
min kväll ser ut som så att plugga plugga plugga plugga ! pusspusslove

haha dif-gif
alltid lika glad:D

Kommentarer
Kommentarer

Trackback