REBECCA RYDBERG

DJURGÅRDEN<3 | 2009-04-20, 21:06:08



oooh vad nervös jagh är ,har typ magknip:o
hammarby-djurgården 1-1 i halvlek , grrr vi ska vinna!!! :)
läste lite hemkunskap idag, förstår ingenting men :)
sen försökte jag komma på en bra handling till novellen , men nej nej de står stilll...
ägnade mig tre timmar åt made,sweetsexteen och the hills istället:)
åkte till maja runt sex, stanna först och snacka lite med jacob oj va arg pojken va :) så roligt :)
men men hos maja visa hon lite på dansen och sen så blev de de dags och fixa mina ögonbryn :)
de är nämligen så att jag har fobi för att göra illa mig själv och de gör ju ont att noppra hihih
aja sen vare showdans, ska inte va med på dansuppvisninge tyvär:(
så blir bara att vara med på två danser, dansuppvisning på söndag:)
aja nu börjar  matchen snart igen, sitter här med felix och martin, en djurgårdare och en hammarbyare
vilket liv de är! haha aja
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback