REBECCA RYDBERG

can i have this dance | 2009-04-24, 12:56:25





yes så har ännu en vecka gått, galet va fort det går :)

idag var det skönt ,börja med att titta på någon film

sedan hade i idrott, höjdhopp gjorde lite ont i ryggen och klaa bara 1.17 thiii (A)

sen fixade jag och evve träningsdagboken, och sen hade vi biologi

så det var asskön dag idag :) dock så var jag till skolsköterskan och jag måste kolla upp min rygg någonannastans

som hon uttryckte det så hade jag ett specialfel i ryggen haha x)

aja nu ska jag byta om fixa sminket (är alltid vit på näsan när jag kommer hem från skolan)

och sen blir det en sväng in till valbo med maja, kanske jossan och evve:)

och hur ser resten av min fredag ut då ? hmm

ska träna dans med maja, prova jacka hos evve och sen fårla se vad jag hittar på ikväll

imorogn ska jag upp tidigt och åka på träningsläger iallfall.. yay (y)

pusspusslove

Kommentarer
Kommentarer

Trackback