REBECCA RYDBERG

and i be the star | 2009-04-29, 16:17:57



dagens ord och känsla : orka livet.
börja med att ja försov mig ,sanna ringde och väckte mig och då stod hon utanför x)
så ja gick upp öppna dörren, sa : orka livet sen gick ja mot sängen
men då skynda hon på mig så vi kom till skolan innan halv nio .
dagen för övrigt har varit lika dålig som början, vart på dåligt humör efter lunch
ingen aning varför utan bara orka livet.
lite av min surighet kom när jag börja gråta haha
stod och platta håret, så drar matilda in trippeltånen i armen på mig
och jäklar va varmt och ont de gjorde,
förstörde sminket med min fjanttårar men (a)
nästan alla i klassen va utklädda så de va roligt :)
jag jossan ronja var powerpuffpinglorna haha jag va blomman ...
bilder från idag kommer senare, håller på och tar emot av evve nu
 sen ska ronja skicka då blire uppdatering på bilddagboken också :)
niice de,
nu ska jag skriva två uppsatser, sen läsa fysik blasch
träning ikväll , blir nice med felicia iallfall :))
nää nu lär ja gå så jäkla irriterad på allt känner jag:o
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback