REBECCA RYDBERG

TJALLALALA DJURGÅRDEN ! | 2008-09-23, 22:39:01

tjaaaaaa

sov över lite idag då till typ halv åtta, så då blev de brådis hoppa in i duschen väckte bror som också sov över x) och sen vare fixxdags, blev precis klar till fem i , sanna och evve kom aldrig så ja åkte , för ja lära skjutsa ronja haha men de gick bra :D aja hela förmiddagen var tråkig, för vi har ju grupper typ hela dan och alla roliga är i andra x) men men vi slutade teknik lite tidigare så ja hann med kvart över tre bussen till gävle ,åkte själv dit x) aja köpte tre tröjor ett par örhängen en foundation (?) och en mascara, kanske lägger upp bilder på kläderna senare :) aja nån läskig gubbe kom fram och börja snacka om jobb och grejer med mig så gav ja ut mitt nummer så är ganska skrajj nu :o aj hoppas han inte söker upp mig och gör nå... men men mamma hämtade mig runt fyra i gävle , så åkte vi förbi valbo käkade där, sen åkte vi hem hann precis packa sen drog ja till jv , spelade DMFINAL mot ifk gävle /hille och vi förlora med 1-0 men vi gjorde en asbra match och de va bara tur för dom att dom vann , men härlig stämmning innan matchen we like it !  men sen efter va de mindre bra, ja brydde mig inte så mkt om att vi förlora är inte så dålig förlorare i fotboll ;) men däremot våra tränare , åh va arg ja är ...............  aja vill ni veta nått bra ? ((a))
DJURGÅRDENS IF VANN MOT brynäs MED 4-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
resultatet läkte mot våran dmförlust :D thii aja nu blire sova ,prov i morgon men jag har inte haft tid så ig blire väl säkert, sänkt mig i många ämnen nu känner ja -.- ajajaja godnatt ! <3
Kommentarer
Kommentarer

Trackback