REBECCA RYDBERG

du och jag det är så det ska va | 2008-09-21, 14:39:47

 har inte riktigt haft ork och tid att skriva men har det nu så :)
i fredags började vi halv tio, ja och sanna stod i markan , efter typ en halvtimme var de slut på mackor,ost,gurka,risifrutti och yoghurt -.- så de som fanns kvar va alltså smör,loka och drickyoghurt x) haha våran skola kanske är hur tattig som helst men men , vi slapp ju lektioner så vi satt kvar där , hon snacka med sin babby hela tiden och jag spelade sims(A) hade med mig min fina dator haha , aja efter lunch stängde vi markan och gick på vanliga lektioner, as tråkigt men men , efter skolan åkte ja med jossan till stan fixade lite godsaker till helgen , sen runt halv fem kom amalia hem till mig, så drog vi till norra mötte vivi och hämtade dricka , sen cyklade vi till fotbollskolan med evve, det var as tråkigt vi fick asbråkiga killar som knappt lyssnade men jag och vivi lyckades väl styra upp de till slut, bara en gång kvar nu tack gode gud !! aja åkte till maxi med amalia på vägen hem köpte munkar som ja skulle ta med till jossan baby men dom hann jag ju käka upp hemma innan jag åkte dit x) träffade mattias och oliver på maxi också stod och snacka med dom ett tag, fan hur mattias såg ut :o stackarn ..  aja ja åkte hem fixade mig så drog jag till jossan , ingen va hemma där så ja låste upp gick och tände och greja haha aspinsamt och va där själv x) så trodde ja jossans skulle komma snart ,men nejnej efter en timme och en kvart kom hon x) så ja satt vid datorn och snackade med mattias i telefon :) haha aja dom kom hem runt nio, så hade dom kinamat med sig asgott ,men mådde så jävla illa efter fuck va mätt man va x) aja ja och jossan checkade film kan inte stava till den men x) den är bra iallafall men ja sov hela filmen x) haha aja runt tolv drog ja hem, så hade ja inge batteri i mobilen så lånade jossan gamla, snackade med jocke och calle på vägen hem , dom hadevart ute och rännt dom ;)
i går (lördag) väckte mamma och pappa mig , så åkte vi till gävle runt ett käkade på american ,tog två hål i mina öron :) och sen köpte två par dansskor de var nån danshop från örebro där :) sen runt tre for vi hemmåt, gjorde mig iordning lite sen kom sannaälskling så åkte vi till jv , kollade på jossans match med jocke calle tajten & kucke , dom förlora med 9-2 de var jossans första match och hon va king, inte hennes fel att de blev så där , plus att klanten gjorde illa sig så hon spelade inte sista perioden -.- så vi drog i andra perioden , sanna åkte hem och vi åkte till aga, dom käkade och ja tog lite rester (A) haha aja sen drog vi hem till mig, spelade typ kort hela tiden :b så kom krille också :) vi var typ hos mig till åtta sen drog vi ut med jossan, ja och jossan cyklade ensamma till högbo , dom andra skulle komma sen, men dom kom typ aldrig :o jocke kom efter ett tag för jag och jossan var så rädd, efter en och en halvtimme kom calle och tajten upp men det var inge folk i högbo så vi drog hem till mig igen , alla låg typ under täcket och värmde sig x) runt elva drog jossan och tajten , sen somnade ja x)
idag vaknade vi typ elva , gick upp och käka calles favorit mat här lasagne x) haha sen satt vi vid datorn och lyssnade på massa låtar han satt där och sjöng och grejer söttsött ;) haha sen åkte han hem runt två, nu har jag precis duschat, ska snart fixa mig och så sen åker ja och daddie in till gävle och checkar min match, vi ska slå SÄTRA !!!! pappa sponrar ju dom så de är kamp nu alltså ! haha aja hoppas vi vinner ,  får se vad jag hittar på ikväll andra avenyn blir det iallafall !!!!!!!!!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback