REBECCA RYDBERG

somwhere over the rainbow | 2008-09-11, 22:30:06

sov över idag, bror kom in halv ch väckte mig fan va arg ja blev då , men skyndade mig in i duschen, skippade balsam och rusade ut sminkade mig satt på mig tattarkläder och fixa håret hann ja inte , men såg hyffsad ut när sanna kom haha va klar att gå iallafall,  så vi åkte till schuulan, hade engelska diagnos direkt på morgonen gick kanske askalas dålig , var as svårt :o , var skönt i skolan killarna va borta på skoldm :) men vi hade 4 sockerbitar kvar jonas lucas rahm & jonas l :) haha , aja på so:n sprang vi ner till enen och köpte fika, så checkade vi nån ko film , gillar våran so lärare även fast hon satt prov på måndag:o aja musik på elevensval så jävla tråkigt -.- men rasmus sjunger och spelar hur brasom helst :) vi fick sluta tidigare också, så ja cyklade hem med amalia :) trevligt och snacka med henne för en gångskull :) när ja kom hem öppnade ja biologiboken, men stängde den lika snabbt :b sen satt ja vid datorn tills ja åkte på dans, dans va lite roligare idag men street är fortfarande så tråkigt :o aja snacka med josski på vägen hem trevligttrevligt :) sen kom ja hem fick utskällning av mamma och pappa, fittgrannar och fittsyster, så jävla besviken på dig subba. Du ska kallas syster !!!
aja läste lite biolog, checka idol och lite annat, sen nu ska ja väl läsa lite biologi sen sova ,
karlskoga i helgen fuck va trist -.- så måste man träffasyster jävla hhelvete du kan väl stanna i stockholm !! men men imorgon blir de fotbollskola sen va med cecilia tror jag :)
godnatt :):)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback