REBECCA RYDBERG

ni tar mig ifrån mina vänner nästa år , lämnar dom för att slippa er, väljer fel linje för att slippa er, fuck off ! | 2008-09-29, 23:08:07

yee kanske inte kommer skriva på ett tag, eftersom föräldrarna läser ens liv haha man får aldrig ha nått privat ;) aja hatar mina föräldrar om ni inte visste det . Har data och moibl förbud för dom kryddar alltid om allt, de värsta är att dom tror att alla föräldrar är som dom, men ingne är som dom herregud psykhjälp behöver ni , ah ni läser ju de här så puss på er ! :)
förästen i helgen fyfan va roligt de var då vi spydde ner grannarnas ungar när dom lekte, slog sönder glaset på bilen kanske ni borde kolla upp ;) occkså ja justia de va fyrkant i eran säng , så love yaa mami and daddie hoppas ni har haft de jätte bra där borta, ja har dessutom piercat mig i naveln och gjort en tatuering i svanken, pusspuss !



men men lära ta bort mina tre sista inlägg men dom felsta hann förhoppningsvis läsa om min helg :) jaja kommer sakna er som fan när ja åker till barcelona, även om de bara är 5 dagar :O



aja till er som jag älskar :)
vi hörs på måndag när jag kommer tillbaka till sverige och sandviken för på onsdag åker jag till stockhol träffar mormor , sen på natten åker hon och jag till barcelona längtar som fan :D aja vihörs när jag kommer hem, kommer sakna er alla hur mkt som helst , kommentera myckt på bilddagboken och skicka sms ( om ja har mobilen ) så blir ja glad :) hoppas ni får de roligt på insparken ! älskar er ! (L) & GRATTIS FELICIA , kan inte säga de på fredag så säger de nu :)<3<3
Kommentarer
Kommentarer

matilda

miss u darling <3

2008-10-03 @ 18:31:32
URL: http://matiildanyman.blogg.se/
Trackback