REBECCA RYDBERG

you are not the only one | 2008-10-14, 22:57:53

jaow de har väl vart full rulle här dom två sista dagarna haha :b

igår hände inte så mycket, louise och rille kom och hälsa på schullan trevligt trevligt :) sen dansade jag sju- åtta sen pluggade ja resten av dagen haha så har inte haft nå liv :) runt elva däremot då tröttnade ja så då började ja och jocke läsa masssa roliga historier på interet , haha aldrig garvat så mycket tror ja , riktigt rolig va dom, gå in på humorbrevet.se ! haha . aja jag linken & jessica blev kickad från vårat lusselag , lite lågt :o men men ja tar inte så illa upp eftersom jag mest är lättad (A) även om det hade vart roligt haha . aja idag blev de vinterjacka på , var ruggigt kallt i morse. Hände inte mycket idag heller, gustav sa att han skulle komma förbi våran kära skola men de blidde inte så :b slutade runt tre, åkte hem blev mycket snack med syster ( vi är typ sams )för hon hjälper med mig engelskan och so:n , eller okej engelskan höll ja på med fem min men men :) hon lagade nån maträtt hon hittat på själv ( sa hon) de va askalas gott , sen runt sex åkte jag på dans med maja och mia ,och de jag sa innan på dan jag inte ville skulle hända där hände haha wtf :o efter dansen åkte ja hem , checkade först vänner , sen ugly betty och sist och bästa desprete :) så jädra bra va de även om jag hatar lilltjejen så föll det en liten tår på slutet (A) . jaja nu har jag precis duschat och klockan är tio i elva, så elva ska jag gå ner och lägga mig , kolla på dagens andra avenyn och sen blir det sova :)
imorgon får vi hoppas matildababy kommer till skolan, vi har inte setts sen i fredags:O

det gick inte att ladda upp någon ny bild, så den här har ni väl sett men men det e cuutte :) älskardig matilda <3


& :) imorgon kanske jag ska få se sannas kille, yay man hinner träffa han (A) nej då sanna bli inte sur nu men men godnatt älsklingar pusspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback