REBECCA RYDBERG

i can't believe you were the one to build me up and tear me down.Now I'm picking up pieces. I'm spending all of these years putting my heart back together | 2008-10-31, 01:35:32

tåget kom 17.44 igår .
kom fram till sala 19.00 , då åkte vi ut till sala silvergruva.
det var nån spökvandring där .
 vi orkade inte riktigt gå med dom och barnen .
men vi gick lite själva ,asläskigt .
plus att jag tror på sånt där så haha (A)
vi åkte därifrån runt åtta, så åkte vi hem och fixa käk .
gott gott, sen blev de göra brasa och kolla p grey's :)
sen blev de snack med jocke i tele tills jag somna runt ett .

idag vaknade jag tio , snacka lite i telefon.
sen gick jag upp så vare frukost serverad och allt :)
sen blev de chill resten av dagen
mamma kom runt tolv då fixade vi käkmed mormor
inte så gott men -.-
innan vi skulle åka hem åkte vi förbi gammelmormors minneslund.
tände ett ljus och så.
sen drog vi till sandviken , mamma ville lyssna på massa oldish låtar-.-
när jag kom hem drog jag på dans, tråkigt som fan ..
gick lite tidigare så böt jag om och fixa lite
sen drog jag till stan, mötte sannababby.
och såg matilda känns som de va längesen, som alltid:o
jag och sanna yra runt i plaskvädret ett tag, sen runt åtta åkte vi hem till mig
vi frös och var blöta :o så vi satt på oss mysstrumpor ( assnygga)
sen käka vi en billys och sen myste film .
sen åkte hon hem runt elva.
nu är de alldelles vitt ute på marken,taket,vägen och ja överalltid .
mysigt mysigt längtar till jul :)
men blev en liten jobbig kväll igen, snön påminner ju om förra året.
aja klockan är bara halv två, men imorogn ska jag och maja leta kläder till maskeraden som är imorgon kväll:o
vettefan va jag ska va men men får hitta på nå .
sen om jag kommer hem i tid ska jag baka e cheesecake för de känner jag för nu :) haha
hörs då ! <33333


Kommentarer
Kommentarer

Trackback