REBECCA RYDBERG

grrrrrrrrrrrrrrrrr | 2008-10-11, 00:05:04

schulellelula idag :)
spelade innebandy på idrotten ja va kung ( eller så inte ) , sen hade vi biologiprov, och jag och sanna hann inte ens läsa innan för vi är ju alltid så seg så åkte från jv typ sju minuter innan provet va :o , aja de gick inte så bra tror jag x) men men , sen vare  lunch och de va asgod mat, vilket mirakel .:o aja efter maten drog ja och ronja på lucas moppe till bessemer , kände mig inte säker bakom hon heller :o men vi ramla inte :) tihh,  åkte till bessemer lämna money till kire, sen drog vi tillbaka . Hade syslöjd och sen checka vi film på engelskan, och innan så stod ja en kvart och föröskte få upp tejpen runt min nyckel (?)  min rara vän emil hade typ rullat en hel tejp runt nyckeln ... drygfan :) aja innan engelskan snacka vi med ulrika  ( våran handledare) hon kanske är bland dom schysstaste vuxna människor jag känner , lite härlig och snacka med :)


aja efter skolan drog jag sanna martin hem till martin så låna ja hans bandyhjälm :) sen åkte vi till jv med jossan evve och emma, jossan sa att de va friåkning men de var de inte :b men dom som va där lät oss åka men ja orkade inte så ja och sanna gick och köpte chokladboll ist :) gott gott , aja åkte därifrån runt fyra, åkte hem käka kom ikapp på andra avenyn och lite så :) sen runt sex kom felicia hit , gjorde inte så mkt men runt sju drog vi till stan träffade sötnosen isabelle strand, tog en promenixx sen gick vi upp till hennes syster kollade idol och myste :) sen gic vi ut en sväng träffa lite folk ,köpte godis och så :) sen gick vi tillbaa till bella kolla på nån film som va ganska bra :) sen halv elva åkte ja och felicia hem , när ja kom vid mig mötte jag rasmus anders och nån , stod och snacka med dom ett tag dom är ju så trevliga dom små änglarna ;) haha aja ska till stockholm i morogn hade kul på era fester och så här hemma , cyyyaaa ska checka lite scrubs nu sen sova :)



man vet aldrig vad man har förens man har förlorat det
Kommentarer
Kommentarer

Trackback