REBECCA RYDBERG

STOCKHOLM ! | 2008-10-29, 17:13:06

kom fram till stockholm halv tre igår :)
då mötte syster upp mig , vi tog en sväng på stan
 jag köpte två tröjor från gina :D
sen så åkte vi till henne , jag hjälpte till med tvätten sen laga vi mat.
spaghetti,gorgonzolasås och kyckling va super gott :D
sen gick jag och lillen ner och fixa resten av tvätten .
Sen blev de mys framför tv:n , checkade först vänner
sen ugly betty och sist DESPRET :D asbra, så tjocka vi choklad och popcorn till de :)
sen blev de sleepeetime runt elva .

idag gick jag upp runt tio , började kolla på sex and the city movie,
den e så jäääkla bra :D
sen blev de duscha fixa lite, vi köpte även pizza
supergod pizza :D
sen runt fyra åkte vi in till centrum , mötte upp mormor
och nu sitter jag med mormor på wayne's coffee och tröökar .
mormor sitter i telefonkonferans, och mitt batteri i datorn börjar ta slut tröök .
Men men har precis hjälpt maja vad hon ska va på fredag :)
då ska vi ha en super rolig halloweenfest hos ronja :)
maja ska va legally blond :D och jag sitter och letar lite insperation :D

nu dör batteriet snart, hörs kanske ikväll ,
blir nog åka ut till gruvan och käka och mysa med mormor och morfar :)
pusspuss





blir nog den här otroligt snygga bynnyfracken eller vad tycks ? ;)
 

Kommentarer
Kommentarer

Trackback