REBECCA RYDBERG

Prao - frisör | 2008-10-20, 21:32:01

vaknade klocka nio idag av ett sms :o men även att jag hade sjukt ont i hjärtat 
Vet inte var de va men fick ingen luft. Vred och vända på mig men de gick inte bort.
Så till slut traskade jag upp och drack lite och tog en varmt skön dusch.
Fixade mig, käkade lunch kollade på tv.
Sen runt tolv bar de av mot salongen.
Linda ( hon som äger den ) jobbar där själv, hon var jätte trevlig och verkar schysst :)
Vi satt och snacka om bland annat nomi haha dom kände tydligen varandra :)
Man fick ju inte gör så där jätte mycket ,ja menar ja kan ju inte direkt ta en sax och börja klippa folk x).
Men jag hennes morfar skulle raka av sig håret ,och då fick jag göra det , haha
Lite nervös jag var då .. men men gick nog bra, eller ganska iallfall x)
Resten av dagen var som sagt lugn, vi fika när hennes mamma kom förbi,
sen plockade jag upp lite hårprodukter på hyllorna, läste lite tidningar, sopa hår och lite sånt .
 Ganska uttråkande men men , slutade tio i fyra :)
Funderar lite på frisör linje nu faktiskt :))
Biiika hem, käkade massor.
Sen vid sju åkte jag på dans, showdance har blivit astråkigt, slutar nog nästa år ..
När ja kom hem käka ja och satt lite vid datorn.
Nu ska jag kolla på  mamma mia , första filmen som funkade att ladda ner, yay :)
Sen ska jag försöka hinna med ett andra avenyn avsnitt också :)
Imorgon börjar jag elva . Så jag går ut och springer innan för de regnade så mycket idag.
Men men pusspuss

Kommentarer
Kommentarer

Trackback