REBECCA RYDBERG

ooh i wanna dance with somebody, with somebody who loves me | 2008-10-18, 01:01:40

Bytt lösenord och lite så , ska snart göra om bloggen också (om degår ) hoppas de blir nice.
 Sanna och Jossan kommer inte in på min blogg för att dom bara klagar på att jag skriver mycket haha därför jag bytte lösen (A)

men men :) idag var det vollyboll på idrotten kulkul .
Sen fick vi reda på biologi och engelskaprovet, fick VG på biologin och Vg+ på engelskan :)  missnöjd med biologin men men :)
Efter skolan följde jag med sanna och möta niclas sen hem till henne , lånade hennes hockeybyxor .
Sen åkte jag hem, packa käka och sen drog jag på hockeyträning , gick sämre idag men var roligt ändå .blir nog fortsätta med hockey :))
Pappa hämtade mig halv åtta, drog hem käka och duscha sen drog jag till matilda.
Kollade på idol meed hon , mattias och johanna trevligt som fan :D känns som de va länge sen man va med nån av dom :) så trrevligttreevligt.
Åkte och mötte ture halv tolv, så skjutsade han mig på mig cykel haha ,
Så nu är klockan 00.56 så jag ska sova, blir först titta på avsnittet jag missa av andra avenyn.
Imorgon blir det förhoppningsvis gävle och valbo, sen vara med älskade sanniegirl :))
Godnatt ! <3


Älsklingar ! <3
Kommentarer
Kommentarer

Trackback