REBECCA RYDBERG

när dina närmaste sviker står dom starkaste men långt ifrån kvar | 2008-10-16, 20:17:46

idag gnällde alla över min blogg, så ska sluta skriva mycket nu . (blir lite mkt nu då men men xD )
igår var det tisdag , hände inget i skolan , sen efter skolan åkte jag hem skrev lite so, sen kom jossan vi åkte till rasmus hämtade hockeygrejer, sen drog vi till jv .  OCh ja tränade med flickorna, dom har slagit ihop brynäs/valbo och vi , lite pinsamt dom va king på plan och ja sög , men kulvare :) sen kom pappa hämta mig . Åkte hem fick godis och mascara av mamma och pappa dom har vart borta två dar nu asskönt :)


idag har jag skrivit so , sen dans klockan sex, blev lack som fan så var inge roligt . Nån stackars tjej ska lyfta upp mig på dansuppvisningen också :o herrejösses. aja nyss käkat kebab fuck va äckligt det var, nu skriver ja med en saknad vän .. :/ . men men ska skriva so nu pusspuss


Kommentarer
Kommentarer

Trackback