REBECCA RYDBERG

Isn't it ironic,don't you think | 2008-10-23, 21:32:45

idag började jag halv tre:o haha
gick upp klockan nio , chillade till tio framför tv:n
sen fixa ja mig , åkte till dollar runt tolv.
Så skulle jag och sanna käka på malaysian, men jag blev inte sugen på sån mat :b haha
så vi käkade på jensas :) blev sallad även idag haha
åt bara brödet för glömde säga minus sparris och ägg:o haha
aja vi satt där en timme typ, sen kom maja , sen så åkte dom tillbaka till deras arbete och jag åkte och mötte matilda :D så gick vi och hälsa på lite folk som proa :) sen åkte vi till folkets hus , mötte ronja .
hon köpte mat åt han på hemmakväll x) sen började matilda jobba halv ett.
Så satt jag och ronja och vänta en timme på att karin skulle komma ut från skolbion
men hon våga inte gå mitt i filmen så ronja drog .
jag gick mot stan och skulle hämta min cykel så möter jag vivi :)
sen får jag även träffa gustav och ericc, känns som de va länge sen :)
sen stod ja och vivi och vänta en halv timme på att den där dumma bion skulle ta slut x)
sen tjugo över två så va den slut:o
snacka lite med norrsätra folket :) sen fick jag bråttom till salongen.
så jag sprang dit x) , hann precis :D
fick inte göra något idag heller :b men slutade fem .
då åkte jag till matilda snacka meed hon typ en kvart ,sen skyndade ja mig hem.
slängde i mig fil och flingor sen åkte jag till iogt och mötte felicia.
vi kände att vi behövde snacka lite , så gjorde vi det .
sen vare streetdance, den är ASSS tråkigt .
sen nu ska jag nog sova ,klockan är halv tio :o men men :)
imorogn äre sista dagen på praon, lite synd för hon är så trevlig :)
men jag har hittat ett nytt ställe och klippa mig på nu iallafall :)
najjjtinajjjtii <3

Kommentarer
Kommentarer

Trackback