REBECCA RYDBERG

I'm so tired of being here, This pain is just too real,I held your hand through all of these years | 2008-10-27, 02:36:04




blev mys med grabbsen idag , ganska lugnt och härligt.
och  inatt blev det känslomässigt , för känslomässigt .
så nu är det depplåtar på och sitta och tycka synd om sig själv .
vilket kan vara bra ibland .
men trött på att göra det , har blivit för ego och känslig och de måse sluta.

men jag har även otroligt dåligt samvete att jag tvivlade på dig .
jag höll allt inom mig för jag trodde du tyckte som dom , och ville inte bli en plåga
men nu vet jag att du verkligen ställer upp, vi tycker alltid synd om varandra
och så ska det vara, tack älskade matilda ! <3

klockan är nu halv tre och det bara fortsätter göra ont,
har snackatmed bästavänner så känns lite bättre
sen såklart så fick sebastian mig att le och skratta för nån sekund ,
 hur kan man va ledsen när han är han :)
så skickade han de där som är på bilden högre upp ,
de visar när jag vann DM flickor 16 förra året :) thii saknar de lite ,
och han har rätt när han säger att han och jag skulle ägd A-laget om jag fortsatt ;)
haha sjukt hur man kan sakna bowlingen ,
måste vara människorna och att man faktiskt va bra på nå .
Kommentarer
Kommentarer

Trackback