REBECCA RYDBERG

i will never trust you ,never ever ever ever ever again | 2008-10-19, 22:10:26

hade sån här härlig morgon igen , mamma väckte mig elva.  Hon la sig breve mig i sängen och sjöng julsånger ,ojoj vad glad rebecca rydberg va då ...

har inte gjort något speciellt alls idag .
suttit vid datorn och lyssnat på Alice :)
sen duscha ja och fixa mig , sen drog jag på fotbollsavslutning:)
mitt lag förlora -.- så det var tråkigt men men
käkade på hantverkabacke sedan ,en kycklingsallad blev de för min del.
dom delade ut en årets bästa till alla, och i år blev jag : årets målskytt x)
haha bara för att jag aldrig brukar göra mål så gjorde ja två på en match (A)
jaja de slutade runt halv nio , då biiika ja och vivish hem .
och nu har joacim finallyy kommit hem , har ju vart lite mobbad här på msn och allt x)
imorgon äre prao , ska vare på salong storgatan :)
börjar tolv i morgon skönt som attans med sovmorgon :)
aja ska checka klart filmen ''i hennes skor '' tror jag den heter, sen ska jag kolla på andra avenyn och sen sova :)
najjttttinajjjjjti <3

Kommentarer
Kommentarer

matilda

sexy pic, veeeeeeerkligen!

2008-10-19 @ 23:14:59
URL: http://matiildanyman.blogg.se/
Trackback