REBECCA RYDBERG

i guess it just was a temporary thing | 2008-10-21, 20:48:45

sovmorgon till elva idag :)
men gick upp klockan åtta så begav jag mig ut och sprang runt lite på klangberget,
blev inte så långt va bara borta en halv timme :b men bra gjort ändå ttycker ja (A)
På salongen var det inte så roligt ,
eller Linda är så klart trevlig och kunderna är roliga men man får inte göra så mycket.
Jag kollar mest på hur hon gör .
Tolv - ett var jag på lunch med mina älsklingar .
Blev en sallad på donken :)
Sen åkte jag tillbaka till salongen , läste lite tidningar och fika .
Sen hjälpte jag henne lite , och sen slutade jag kvart i tre :)

Åkte hem och började fundera ut va jag skulle laga för mat :)
hitta inget recept ,och sen kom sanna .
Så tog jag fram allt möjligt och gjorde de till nån gryta haha de blev super gott .
(fråga sanna om ni inte tror mig :o )
Vi döpte den till sanna och rebecca ala carte :)  haha
aja vi käka, checkade andra avenyn och sen drog jag på dans .
Astråkigt jag och maja får stå längt bak x) också ska man göra 6 olika poooser , kiss my asss !
Fy vad tråkigt .
Aja nu ska jag fortsätta lyssna på min braiga låt : I Still Think About You :)
jaja puss puss

OBS MATILDA !
sorry jag höll mig ju till sallad på donken , men när ja kom hem blev de glass med godis i (A)
Kommentarer
Kommentarer

matilda

haha men beccis då =D, jag har hållt mig!!! jag är så duktig =)<33333333333333

2008-10-21 @ 22:38:25
URL: http://matiildanyman.blogg.se/
Trackback