REBECCA RYDBERG

FREDAGSMYS | 2008-10-25, 02:19:36

började10.30 idag ( tidigaste dagen den här veckan) gjorde typ ingenting fram till tolv, då kom maja :)
så åktevi och käka på american , mumms mumms , snackade lite med sebbbbastian också :)
sen vid ettbörja vi igen , så då åkte jag tillbaka gjorde inte så mkt då heller x) ,
men Lindas kusin kom iallafall då , riktigt trevlig tjej de där :) haha
runt halv tre kom jossan och maja och hälsa på :)
jossan har vart borta en vecka ,och har åkt nu igen .. aja hoppas hon får de bra:)
åkte till norrsätra med vivi, maja & matilda runt fem :)
kollade på deras uppträdanden & modevisning :)
vivis mamma va med :) så va även mia med thii :)
och självklart så va kingen den som snackade på scen :D haha
 sen uppträdde även hon , ahlmen,karin och hanna , dom va så sööt så :))
efter att vi hälsat på massa trevligt folk och så begav vi oss till matilda.
Jag snacka lite med hennes daddie, som är min idol :)
vi snacka lite tekniker hur vi skulle få hem matilda på nätterna och så :)
sen lurade han mig även att en ölflaska kunde snacka x) haha
ajarunt åtta kom tajten och jocke ,så åkte vi till gustav hälsade på lite ,
sen åkte vi till maxi köpte godis träffa parling ,så drog vi till mig och checka idol.
Alice åkte så klart inte ut , och robin lika snygg som alltid thii :D
aja sen som jag och dom vet jag inte vad dom gjorde :D thii
dom drog runt ett , så nu har ja precis laddat upp lite bilder från idag på bdb,
så här får ni bara 3 eller 4 bilder :)
aja imorogn har jag inte bestämt mig vad jag sa göra än , men troligtvis blire hem till julia :)
puss & godnattttttt :)


babbyyyy



älsklingar :D
haha så fuuuld, 3 röda everest jackor , ser typ lika dana ut :o
Kommentarer
Kommentarer

Trackback